RSS

Iubitule…

23 Iun

  Ca in orice relatie, dupa o buna perioada , dupa ce s-au cunoscut bine unul pe altul , incep sa se spuna lucrurile pe nume , stiind ca nu se supara nimeni si mai ales ca totul e sub forma de gluma.   Ce e mai ciudat , cred , ca femeia niciodata nu va reusi…dar nu e vorba ca nu va reusi , nu va vrea ea sa vada partea cealalta a glumei, pentru ca noi femeile nu ne mai saturam sa auzim cuvinte de lauda, si mereu asteptam sa fim ridicate in slavi ca pe niste printese adevarate.
Barbatii inteleg asta , si intra in jocul nostru , stiind ca daca nu o fac ,urmeaza o zi plina in care noi stam botoase.
cuplu004
Cand ii e lumea lui mai draga , cand sta  si el linistit, dupa o zi grea de munca, in pat la  un meci cu o bere, savureaza si el pentru ca rar o mai face, dupa atata relatie inca reuseste sa fie surprins de copilarismele noastre. Si cum sta el asa relax total, iese iubita din dus , isi da ea prosopul jos, se da cu tot felul de creme care mai de care , ca sa miroase pielea , sa o hidrateze ca daca Doamne fereste pune mana iubitul si simte  ca nu e pielea finuta si catifelata.
Sta fata , defileaza prin fata lui. Normal ca el o vede, cum sa nu o vada , cand cu formele ei ii distrage atentia pana si de la meciul ala , doar ca isi mai arunca saracul de el ochii la meci , ca asa e barbatul , mereu vrea sa le aiba pe toate la pachet.
Dupa ce defileaza ea cateva minute bune , realizeaza  ca nu e privita destul si atunci incepe :
– IUbitule ,sunt frumoasa?
– Da, iubita mea ! Ei i se pare un raspuns sec , pentru ca vrea sa mai auda ceva , si daca e posibil cu mai multe explicatii .
– Ba nu !
– Ba da iubita mea
– Uite am celulita !
– Nu ai iubita!
– Am , nu vezi?  Pune mana si mai strange si pielea pe picioare sa confirme cele spuse. El vede, zambeste si zice :
– Iar  incepi? Ti-am spus ca nu ai. Esti frumoasa!
– Am fundul mare?
– Da il ai, dar il ador!
– A da? Il am mare? Sunt grasa! Uite cat de grasa sunt!Stiam eu ! Uite la mine, lasa meciul ala!
– Nu e mare , femeie , intelege! E perfect!
– Da , dar mai facut grasa! Cum ti-ai permis?
– Nu te-am facut grasa , am zis doar ca imi place fundul tau!
– Oricum ma crezi grasa , dar stiu ca nu imi zici in fata  adevarul ca sa nu ma supar!
– Te iubesc asa cum esti! Imi place totul la tine. Nu mai cauta sa scoti ceva din mine, ca nu o sa reusesti!
– De ce ma iubesti?
– Te iubesc! Ah ,femeile astea! Si rade.
Ea tot botoasa sta , pentru ca se gandeste ca putea sa aduca si alte argumente , mai serioase!
– Mda… daca ma iubeai nu te mai uitai la meciul asta , ci vorbeai cu mine !
Rade el.Rade si ea , pentru ca isi da seama ca e iubita, doar ca e o alintata. Stie ast!  Oricum nu se lasa ea, va reveni cu ceva nou curand ,ca doar ii place sa-si chinuie iubitul.

Peste 3 zile…
–  Iubitule…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iunie 23, 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Corina Ozon

Colecționar de povești, hacker de minți și sentimente, furnizor de stări.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Priveste ... ♥ ... Zambeste

Scriu atunci cand simt !

Casuta sufletului meu.

... undeva, candva acum, sau poate... niciodata...

NED 32 NEWS

A personal blog for public entertainment

stop avort alege viata

viziteaza site-ul si te vei convinge de adevar

În grădina mea

apar trandafiri dar și buruieni!

Radu

http://www.raduc.eu/

Sparkle And Love

By Romina Talpos

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Rucsandra Tudoran

You're ripped at every edge, but you're a masterpiece

Nimic nou sub soare

Toate-s vechi si noua toate/ce e rau si ce e bine/ tu te-ntreaba si socoate...

Proștii sunt mai fericiți

Mi se pare trist...

Clipitul unei raze

Whispers , rays and white tears

Melancolii Nocturne

în umbra întunericului!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Tu1074's Blog

Tu sunt eu... - IDEALURILE SUNT CA STELELE: S-AR PUTEA SĂ NU LE ATINGEM, DAR NE POT CĂLĂUZI ÎN VIAȚĂ. – NECUNOSCUT

De-ale Irinei

Eu, aici, acum, altfel

