RSS

Imi pare rau

21 Iun

Si cum sa nu imi para rau , cand nu iese de fiecare data asa cum vreau eu.  Pentru ca dupa mine toate ar trebui rezolvate asa cum cred eu ca e mai bine, dupa planul meu. Si cand ajungi sa nu faci ca mine de cele mai multe ori ma supar ,iar cand sunt suparata ,la mine e lege – pentru ca sa imi revin eu trebuie sa trec prin cateva faze: 

1. stau botoasa, tac , nu te bag in seama f

2. plang si daca nu ma auzi , plang si mai tare ca sa fiu sigura ca mai auzit 🙂

3.te injur , nu te ascult

4. dupa cateva minute de liniste pot sa iti spun ce ma deranjat, si abia dupa toata nebunia asta reusesc sa ajung la un numitor comun cu tine.

Asa e felul meu , nu pot sa fiu altfel , asa ma descarc eu , stiu, nu e bine , insa doar asa imi trece, si abia dupa ce imi trece …imi pare rau !

Femeia uneori poate avea o schimbare brusca de comportament, motivele fiind diverse , ce e mai amuzant, e ca nici noi uneori nu stim ce avem, ne simtim neintelese , cine naiba ne intelege ? Si chiar si atunci cand crezi ca ai gasit persoana care te intelege si te apreciaza pentru ceea ce esti , esti suspecta si nu te grabesti sa ii arunci increderea in brate.

Mie uneori de asta imi pare rau , ca poate supar persoana de langa mine fara sa vreau cu suspiciunele mele.  Pai si altceva ce ar trebui sa fac? Si macar de as vrea, da e fara sa vreau, si chiar mi se pare normal sa o fac cateodata 🙂

Imi pare rau ca nu pot sa trec mai repede peste o suparare\ dar nici nu tin neaparat sa o fac.

Imi pare rau ca asa innebunesc si persoana de langa mine\ pai daca ma supara?

Imi pare rau ca uneori renunt prea usor la tot ce am\ bine macar ca doar zic si nu fac.

Si totusi nu imi pare rau ca sunt asa, asta sunt eu – nebunatica,  vulcanica  , la polul opus – sufletista si iubitoare

Oare daca imi pare rau nu inseamna ca imi pasa? Eu asa zic!

 
2 comentarii

Scris de pe Iunie 21, 2013 în Uncategorized

 

2 răspunsuri la „Imi pare rau

  1. Aliosa

    Iulie 27, 2013 at 4:42 am

    Cele patru ” toane ” sunt deja comune
    dar tu ai un har anume in a le enumera !!!
    Felicitari si tine-o tot asa !
    Aliosa.

     
  2. cristinamejevschi

    Octombrie 13, 2013 at 7:11 pm

    multumesc Aliosa .. am lipsit ceva timp de pe blog ..da acum am revenit …:)

     

Lasă un răspuns

 
Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Corina Ozon

Colecționar de povești, hacker de minți și sentimente, furnizor de stări.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Priveste ... ♥ ... Zambeste

Scriu atunci cand simt !

Casuta sufletului meu.

... undeva, candva acum, sau poate... niciodata...

NED 32 NEWS

A personal blog for public entertainment

stop avort alege viata

viziteaza site-ul si te vei convinge de adevar

În grădina mea

apar trandafiri dar și buruieni!

Radu

http://www.raduc.eu/

Sparkle And Love

By Romina Talpos

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Rucsandra Tudoran

You're ripped at every edge, but you're a masterpiece

Nimic nou sub soare

Toate-s vechi si noua toate/ce e rau si ce e bine/ tu te-ntreaba si socoate...

Proștii sunt mai fericiți

Mi se pare trist...

Clipitul unei raze

Whispers , rays and white tears

Melancolii Nocturne

în umbra întunericului!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Tu1074's Blog

Tu sunt eu... - IDEALURILE SUNT CA STELELE: S-AR PUTEA SĂ NU LE ATINGEM, DAR NE POT CĂLĂUZI ÎN VIAȚĂ. – NECUNOSCUT

De-ale Irinei

Eu, aici, acum, altfel

