RSS

Asta e intrebarea …

31 Mai

fii-tu-insuti

Sa fii sau sa nu fii ? – asta e intrebarea!
  Am avut zile in care am fost pusa in situatia de a fi eu sau nu?
 Si de ce sa fiu eu , cand prefer sa ma ascund in spatele povestii.  Mi se pare mai comod,  ma face sa nu gandesc prea mult ,  sa nu imi pese ,  sa nu pun la suflet,  sa nu plang.  Nu ascult , aud , nu raspund ,evit si tac.  Oare asta nu e o iesire din situatie ?
 Abia atunci cand esti tu , ei sunt liberi sa iti manance din suflet , sa te atace exact unde stiu ei ca te-ar durea mai mult , sa iti aduca aminte relele,  pentru ca tot ce a fost bun s-a  uitat , sa iti aduca aminte cuvintele , gandurile ,minciunele,  jignirile ,  si sa mai scoata la suprafata si acele lucruri bine ascunse undeva intr-un colt de inima uitate demult
 Sa fii tu sau sa nu fii ? stii ?
 Fii tu doar atunci cand vrei , cand increderea din tine iti spune asta , fii tu cand vrei sa se joace cu cartile pe fata , fii tu cand nu ti-e frica de adevar !

FII TU CU TINE!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Mai 31, 2013 în Uncategorized

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Corina Ozon

Colecționar de povești, hacker de minți și sentimente, furnizor de stări.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Priveste ... ♥ ... Zambeste

Scriu atunci cand simt !

Casuta sufletului meu.

... undeva, candva acum, sau poate... niciodata...

NED 32 NEWS

A personal blog for public entertainment

stop avort alege viata

viziteaza site-ul si te vei convinge de adevar

În grădina mea

apar trandafiri dar și buruieni!

Radu

http://www.raduc.eu/

Sparkle And Love

By Romina Talpos

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Rucsandra Tudoran

You're ripped at every edge, but you're a masterpiece

Nimic nou sub soare

Toate-s vechi si noua toate/ce e rau si ce e bine/ tu te-ntreaba si socoate...

Proștii sunt mai fericiți

Mi se pare trist...

Clipitul unei raze

Whispers , rays and white tears

Melancolii Nocturne

în umbra întunericului!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Tu1074's Blog

Tu sunt eu... - IDEALURILE SUNT CA STELELE: S-AR PUTEA SĂ NU LE ATINGEM, DAR NE POT CĂLĂUZI ÎN VIAȚĂ. – NECUNOSCUT

De-ale Irinei

Eu, aici, acum, altfel

